12 Mart 2009 Perşembe

Bu kadar yakınımda olupta uzak olmak nasıl bir duygu biliyor musun ?
Ben seni bu kadar severken yokmuşum gibi davranmana ne demeli ?
Ya da bu kadar kişi peşimden koşarken; dönüp göz ucuyla bile bakmaman ?


Kaldıramıyorum bunları, çünkü hiç birini hak etmedim! Geçmişinin intikamını benden çıkarman hiç mantıklı değil.. İstemediğini söyleseydin başlamadan biterdi zaten, başlayıp bişeler yaşayıpta 1 yıl sonra değil!.. Gözlerime baktığında aşkı gördüğün, ellerimi tuttuğunda dünyaların senin olduğu kızım ben hala! Değişen sensin, ne dünya ne de ben, tek değişen SENSİN! Bahane üstüne bahane, anlamsızlıklarım çoğalıyor, bir dediğin diğeriyle o kadar tutarsız ki ... Ama şunu unutma;

Ben hala bıraktığın yerdeyim, ne biraz ileride ne de biraz geride! Hala o noktada, uçurumun ucundayım!...

2 yorum:

  1. aşk kötü bişey , aslında yaşarken değilde biterken kötü oluyo, yasadıgın tüm güzellikleri unutturabilicek kadar kötü

    YanıtlaSil
  2. aşk değilde insanlar genelde doyumsuzluklarıyla herşeyi mahfediyorlar ..

    YanıtlaSil