4 Mart 2009 Çarşamba

Ümit, kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır.

İnsanin herkese sözü geçer ama kalbine geçmezmiş .. O kadar beddua ettim, o kadar nefret ettim senden (sözde) yine peşinden geldim! .. Ama bitti herşey çoktan, ben herkese iyi kötü herşeyini anlatıyorum, bugün yine kulağına gelmiş kusura bkma engel olamıyorum kndime ... Kendimi bazen hadesten bile kötü hissediyorum, ne yapayım iyi niyetimden hiç anlamadın ki! Belki kötü niyetimden anlarsın adam olursun yola gelirsin diye düşünüyorum. 360 derece değişti hareketlerim sana karşı, herşeyi deniyorum ne yola getirirse! Mantığımla biliyorum bir daha olmaz ama duygularımla hala bir umut içerisindeyim, belki olur hea ne dersin ??? Kendimi kandırmaktan başka bir işe yaramıyorum kimin sözüydü hatırlamıyorum ama;

Ümit, kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır.(Nietzsche'ydi tbi şimdi hatrlamış bulunmaktayım!)

Kendime karşı sadistim, kötünün en kötüsünü kendime yapıyorum farkındayım, engel olamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder