16 Ekim 2009 Cuma

Nostalji ..

Yanımda olduğun tüm zamanlar için,görmemi sağladığın tüm gerçekler için ,hayatıma getirdiğin tüm neşe için ,doğruya çevirdiğin bütün yanlışlar için ,gerçekleştirdiğin tüm rüyalar için ,sende bulduğum tüm aşk için ,sonsuza kadar minnettar olacağım hyatım..beni ayakta tutan sensin ,hiçbir zaman düşmeme izin vermeyen ,her şeyin içinden beni gören sensin ,güçsüz olduğumda sen benim gücümsün,konuşamadığımda sen benim sesimsin,göremediğimde sen benim gözlerimsim,içimde var olanın en iyisini sen gördün ..ulaşamadığımda beni kaldırdın ,bana inancı verdin çünkü inandın ,olabildiğim her şeyim ,çünkü beni sevdin ..<3 bana kanatlar verdin ve uçmamı sağladın ..elime dokundun ve gökyüzüne dokunabildim ,inancımı kaybettim, onu bana geri verdin ...ulaşılamayacak hiçbir yıldız yok dedin ,yanımda oldun ve dimdik durdum ,aşkına sahibim , her şeye sahibim...bana verdiğin her gün için sana minnettarım ...belki pek fazla bilmiyorum,ama bu kadarının doğru olduğunu biliyorum ..mutluyum çünkü senin tarafından seviliyorum, <3hep yanımdasın, beni taşıyan nazik bir rüzgar..aşkını hayatımı parıldatan karanlıktaki bir ışık ..sen benim ilham kaynağımsın,yalanların içindeki gerçeğim..<33
senin sayende dünyam daha iyi bir yer oldu .. <3<3<3<3

2 yorum:

  1. Süper..şu satırları yazacak kadar aşık olmak, böyle bir şeyi yaşamak çok güzel. Darısı herkesin başına.:)

    YanıtlaSil
  2. Aşk yaşadıkça güzelleşen bir duygu ama bittiğinde hayat çekilmez oluyor. Ölüm gibi, belki ölüm bile daha hafif ..

    YanıtlaSil